wachlarz korzyści.

Skuteczne negocjacje z przewoźnikami lotniczymi i ich odpowiedni dobór to klucz do obniżenia całorocznych kosztów podróży służbowych, wyjazdów motywacyjnych czy spotkań służbowych. Optymalizacja kosztów podróży i warunków biletu lotniczego wymaga specyficznej wiedzy i doświadczenia, których asystentka, office manager czy dział zakupów zazwyczaj nie posiadają. Travel Manager pozwoli na odkrywanie nieznanych dotąd możliwości podróżowania i maksymalne wykorzystanie dostępnych ofert linii lotniczych. Dzięki temu współpraca z przewoźnikiem zyska nowy potencjał.

Nasza oferta

analiza i ocena.

To najważniejszy etap obsługi naszych klientów. Tutaj się poznajemy i badamy oczekiwania, wskazujemy potrzeby.

Struktura kosztów podróży.

Pokaż nam jak latają Twoi pracownicy, a my wskażemy obszary do optymalizacji.

Travel policy.

Polityka podróży to często wynikowa nieprofesjonalnych negocjacji z liniami lotniczymi.  Zmieńmy to wspólnie.

negocjacje z przewoźnikami

Umowy z liniami lotniczymi.

To umowy upustowe, które bezpośrednio rzutują na całoroczne koszty podróży lotniczych. Poprawmy wspólnie ich warunki.

Definiowanie obszarów do zmian i rekomendacje

Na podstawie analizy i przede wszystkim znając tajniki handlowej wiedzy lotniczej wskazujemy, co można udoskonalić.

Programy lojalnościowe

Warto sprawdzić, czy programy lojalnościowe linii lotniczych są w pełni wykorzystywane.

Inne

W zależności od specyfiki i potrzeb klienta analizujemy i doradzamy w innych obszarach.

doradztwo.

Na tym etapie wiemy już dokładnie, jaką strategię należy wdrożyć, aby firma uzyskała więcej korzyści ze współpracy z przewoźnikami. 

negocjacje z przewoźnikami

Umowy z przewoźnikami.

Doradzanie w procesie negocjacji umów upustowych, umów typu incentive z przewoźnikami.

negocjacje z przewoźnikami

Wyjazdy w modelu incentive.

Rozmowy z liniami lotniczymi i agentami podróży w tym doradztwo przy procesowaniu przetargów.

negocjacje z przewoźnikami

Spotkania firmowe o zasięgu międzynarodowym.

Rozmowy z liniami lotniczymi i agentami podróży w tym doradztwo przy procesowaniu przetargów.

Optymalna travel policy i self-booking.

Asysta przy tworzeniu mądrej polityki podróży lotniczych w firmie.

Programy lojalnościowe.

Pomoc przy wyborze najwłaściwszego programu lojalnościowego przewoźników.

Wybór agenta podróży.

Pomoc przy wyborze właściwego agenta podróży TMC obsługującego podróże służbowe czy wyjazdy incentive.

Wsparcie przy relokacji.

Pomoc przy organizacji transportu lotniczego nietypowego ładunku cargo, instrumentów czy zwierząt.

negocjacje.

Ten etap jest kluczowy dla osiągnięcia korzyści przez naszych klientów.

negocjacje z przewoźnikami

Umowy z liniami lotniczymi.

Bezpośrednie negocjacje z przewoźnikami, umów upustowychi w imieniu i na rzecz klienta.

negocjacje z przewoźnikami

Wyjazdy w modelu incentive, przeloty charterowe.

Bezpośrednie negocjacje z liniami lotniczymi i pomoc w wyborze właściwego biura podróży.

negocjacje z przewoźnikami

Spotkania firmowe o zasięgu międzynarodowym.

Negocjacje z liniami lotniczymi i innymi podmiotami, w tym doradztwo przy procesowaniu przetargów.

reprezentacja.

Po poznaniu potrzeb klienta możemy działać w jego imieniu w Polsce i na różnych rynkach.

Wsparcie firm polskich w promocji w Europie.

Planowanie działań dotarcia do kluczowych segmentów. Prezentacje produktowe. To dobra opcja dla firm SME.

Planowanie działań promocyjnych na rynku polskim.

Projektowanie aktywności promocyjnych. Wsparcie w dotarciu do właściwych partnerów biznesowych czy kanałów dystrybucji.

Reprezentacja firm, organizacji czy instytucji na rynku polskim.

Często drobne, ale trafione działania przynoszą lepszy efekt niż kosztowne kampanie. To dobre rozwiązanie np. dla organizacji turystycznych, dla których Polska to potencjał dla sektora turystycznego.

szkolenia.

A po wszystkim przychodzi czas na przyswojenie wiedzy przez wszystkich pracowników firmy.

Travel Policy.

To ważne, aby wszyscy znali i rozumieli zasady zakupu biletów lotniczych.

Lotnicze struktury taryfowe a potrzeby firmy.

Ta wiedza to podstawa do zmiany nawyków nie tylko w wyjazdach służbowych, ale też prywatnych.

Narzędzia self-booking.

Warto poznać platformy oferowane przez firmę.

dopasowane warunki współpracy.

Naszych klientów traktujemy indywidualnie.

Wspieramy korporacje, firmy SME oraz organizacje w tworzeniu i wdrażaniu strategii. Z nami zaczniesz podróżować w innym wymiarze.

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku.

0900 – 1700, UTC/GMT+2

contact@travelmanager.pl 

+48 572 435 787

© TRAVEL MANAGER. All rights reserved